Tänään oli suunnitelmissa mennä Lutakkoon kevätmarkkinoille ostamaan yrttejä parvekkeelle. Ei ehkä ihan parasta toimintaa lumisateessa. Onneksi iltapäivälle löytyi lenkki- ja treeniseuraa ja kelikin parani. Ei satanut paljoa ja sekin vähä oli vettä. 20170513-_DSC3856.jpgArmaksella oli kentällä mahdoton hönkhönkuikuik-tila mutta kivasti se kykeni tekemään paikkamakuun ja pari settiä seuraamista sekä vapaata rallya. Päivän ilmeikkäin kuvattava kentällä oli Karkki ja lenkillä hurmaavan tuoksuiselle Karkille flirttaillut Armas. Hupsu nuori koirapoika.

20170513-_DSC3859.jpg20170513-_DSC3861.jpg20170513-_DSC3866.jpg20170513-_DSC3873.jpg20170513-_DSC3874.jpg20170513-_DSC3875.jpg20170513-_DSC3876.jpg

9 vastausta artikkeliin “Ilmeikkäitä otuksia

  1. Mitä on hönkhönkuikuik-tila? Semmonen että korvat jäi jonnekin? Sitä on ainakin liikkeellä lagottopiireissä :). Odotan niiiin että noi tytöt sais juoksut alta pois. Ihan on itsekseen pitänyt juosta metsässä, mikä on sinänsä hämmentävää. Olen alkanut juosta, tai ehkä se on semmoista hiipimishölkkää. Onko teillä vinkata mistä kannattaisi lukea miten tuota hölkkää kannattaisi kehittää eteenpäin? Googlailu on tuottanut vaan himourheilijoille suunnattuja sivustoja…

    1. Eilisessä treeniporukassa oli Armaksen parhaita ihmis- ja koirakavereita. Hirveä vinkuminen alkaa ja autossa, ulkona pitää jatkaa uikutusta ja vetää täysiä. Tuosta mahdottomasta ylivireestä treenaamiseen siirtyminen on ohjaajallekin ”vähän” haastavaa…
      Kiva kuulla, että olet innostunut juoksemisesta. Lukuvinkkejä en osaa antaa mutta tässä muutama oma vinkki:
      – metsäpolulla juokseminen on päälle ja kropalle paljon terveellisempää kuin asfaltilla (sekä ihmisellä että koirilla)
      – olisi hyvä, jos joku osaisi katsoa, että tekniikka on kunnossa ja auttaa tarvittaessa (peppu ei saa tippua alas vaan lantion pitää olla riittävän edessä)
      – lenkkien pituutta ja paikkaa kannattaa vaihdella ja tunnustella, kuinka usein voi juosta. Vakavissaan harrastavat juoksevat tietysti monta kertaa viikossa, mulle riittää muiden ulkoilujen lisäksi 1-2 kertaa.
      – osta polkujuoksuun sopivat kengät, joissa on matala ja pitävä pohja, ja vähän droppia (korkeusero kannan ja päkiän välillä)
      – hymy naamalle :)!

      1. Kiitos vinkeistä! Täytyy kiinnittää huomiota tuohon juoksuasentoon, vaikka mä luulen että 10 vuotta nuoruudessa urheilukentillä on jättänyt jonkinlaisen lihasmuiston kroppaan, tosin siitä on jokunen vuosi :). Nykyisellään jokainen lenkki ilman vammoja on voitto :).

        1. Vanhoista taidoista on apua oli asia mikä tahansa ja aikuisenakin voi oppia kaikenlaista. Mun piti 7 vuoden takaisen polvileikkauksen jälkeen opetella juokseminen uudestaan. Tekniikka on nykyisin hurjasti parempi kuin ennen.

Mitä mielessä?

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s